Tänk vad bra det blev

Huvudvärken försvann !! Härligt, Så vi fick massa gjort idag med. Mamma ringde och bjöd på lunch. Så jag packa in King i bilen och  hämta upp Daniel så fick vi oss lite mat i magen. Lämna kvar King I oleby så han fick va ute och springa runt. Åkte till Erica och fick mig några koppar med kaffe. Babblade om allt mellan himel och jord.

Frasse har jag hunnit med oxå. Passade på att hämt med hunden hem samtidigt så han ligger i soffan helt utslagen nu :) Hårt att va på landet ;)
Trots mitt flängade runt så har jag så mycke energi kvar i kroppen så jag funderar på vad jag ska göra med den. Kanske gå en lite promenad, klippa gräsmattan eller gå ner och måla i källaren.. Det ändrar sig fort det där med att va så trött så man kan stå och sova till att ha massor av energi.

Har iaf suttit och kollat på en massa hästar. Hur ska hösten bli ? Blir det en ny eller kommer min lilla prins komma tillbaka till livet ? Ja det är frågan om det.. Vet förmodligen svaret redan men.... Ja vi får väl se....Det löser sig när vi kommer så långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0