Tröttare än vanligt.

Igår va vi på andra sidan och kolla på sötaste bebisen :) Tänk att en sådan liten varelse kan va så söt :) Ja det är fantastiskt. Tror att ja fortfarande inte fattar att det är en sådan liten som ligger i min mage oxå.. Min kropp fattar det iaf för nu börjar det verkligen att trycka och klämma lite här och där vill ja lova. Är inte alltid så fantastiskt. Men med 5 veckor kvar så känns det verkligen som dom längsta 5 i mitt liv !!!!

Har varit en lugn helg på alla dess vis. Måste erkänna att ja blev allt lite sugen när ja skjutsa Hanni på fest och där stod hela Topcats ute och spela och sjöng för fullt :)

Gick upp vid 10 idag och här går ja nu i mina myxbyxor och tänker så göra precis hela dagen. Idag ska ja bara ha en ren slapp dag och ska inte göra ett skit. Kroppen säger sova massor till mig så det är vad jag tänker göra idag !! Med en blanding av gravid och allergi så är sömn nått som skulle kunna utföras 24/7 för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0