Vart kom allt detta i från ???

Fick en energi kick idag tror ja. Har hunnit med både det ena och det andra. Liten promenad med King, Golven har skurats, maskiner har tvättats, gräsmattan har klippts, hunden har fått sg en rejäl genom gång, stallet gick gallant och ja har till och med börjat packa min och Daniels väska till BB utflyckten :) Kommer har ont till tusen sedan men det är den värt känner ja. Va skönt att få göra en massa saker och bara flänga runt som Åsa brukar göra :)

Brasan är tänd och jag är nyduschad så nu ska ja lägga mig i soffan och dricka ett glas med saft,äta en banan och invänta Criminal Minds. Så hoppas vi att jag tar mig upp ur sängen i morgon och inte behöver lyft hjälp ;)




I Tisdags gick vi in i V.38 jag och bebis. Inte länge kvar nu :)





Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken fin liten mage, ser ut som jag när jag var i v.33 så avundsjuk är jag :) Snart kommer hon ut!

2011-05-21 @ 19:29:55
Postat av: Hanna

Finaste Åsa med finaste bebis magen!!!!!!! ♥

2011-05-22 @ 09:54:25
URL: http://www.hannasbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0