Vilken bra start på dagen.

Igår vid 10 va ja så trött så ja kunde knappt hålla ögonen öppna. Vi gick och la oss och kolla på en film. Blev pigg igen och hade jordens problem att somna. Detta jävla spring i bena.. Sista gången ja va upp och kissa och kolla kl va den starx innan halv 3. Vet att ja lyckdes somna precis efter det. Vakna och kunde inte för mitt liv somna om. 05:03. Fantastiskt.. Till slut tog ja med mig hunden och gick upp. ingen idé att ligga och bara vrida sig och väcka stackars babe. Bra om någon av oss får sova :)
Men jag skulle gärna vilja ha mera sömna då tyvärr mitt sömna schema inte ser så väldigt mycket bättre ut någon natt...Men va fasiken, Trött kommer jag ju snart och bli så det är det samma att börja vänja sig i tid :)
Så idag ska ja bara va och inte umgås med någon. Känner mig inte alls umgåsig så ja låser dörren och lägger mig i soffan dag !!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Naturens sätt att förbereda en för sömnlösa nätter, passa på att vila på dagen, kvällen eller när du helst kan, även om det är svårt att hitta bekväma ställningar.

2011-05-21 @ 19:30:50
Postat av: Linda Norman ( ohlen)

Kul att hitta hit. ( via This is Me o ingen annan) och kul att läsa att det snart blir bebis , lycka till !

2011-05-23 @ 17:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0