5 månader sedan

Hur det än är så är det himla skönt när man känner kylan bita i kinderna när man varit ute på promenad !!
Fick på vinterdäcken idag oxå. Världens bästa man kom hem och hämta bilen så jag och Smilla behövde inte gå upp och ut i kylan när den skulle lämnas in vid halv 9 :) det tackar vi för.
Har nu 5 månader senare blivit av med mina 20 gravid kilon oxå. Kroppen är ju ändå inte riktigt det samma som innan. Lite mera slapp kan man säga :) men vad kan man begära... Det är ju träning som behövs och det måste jag villigt erkänna att jag inte är så speciellt sugen på just nu !!
Hur som helst, annars går jag mest och längtar efter fredag då berggårdsvägen 2 latte morsor ska ut på en dags tur med sina barn :) mysigt !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0