Kos

Grått och trist ute så därför har vi inte gått upp ännu :) inget speciellt planerat idag heller så vi behöver inte stressa upp jag och prinsessan. Min andra hälft har åkt till götet på kurs idag så vi är ensam hela dagen. Funderar på om jag kanske skulle baka lite... Det va inte igår direkt. Nått gott bröd som man kunde lägga i frysen så man hade. Någon som har något bra recept ? Gillar inte bröd där man känner frön väl. Men ett saftigt nyttigt. Gud va hungrig jag blev nu. Måste upp och äta frukost !!!


Kommentarer
Postat av: emelie

gillar du russin så har jag ett recept på ett riktigt gott bröd; ] hojta till om du vill ha det.

2011-11-01 @ 10:22:45
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Daniel

Mina 2 älsklingar de :) bara King som fattas :)

2011-11-02 @ 08:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0