Kvalitets tid

Söt bebisen ligger i sin säng och sover :) själv har jag parkerat mig i sängen oxå. Blev akut trött och kände för att bara kosa ner mig. Krattat löv och några varv på banan av en otränad ryttare på en otränad häst har satt sina spår oxå.
Tanke explosion i huvudet har gjort mig väldigt trött den senaste tiden så idag bestämde jag mig för att ringa ett samtal så nu känns saker och ting mycket bättre !! Besviken och uppgiven är jag ännu men det har inget med denna person att göra. Bara skönt att få vräka ur sig till någon som förstår mitt dilemma. Men som sagt, härligt samtal, det va vad den här mamman behövde !!!
Nu ska jag bara njuta av min fantastiska familj och mina fina vänner .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0