Piggelin

Kl är bara 7 och jag är fruktansvärt pigg för tiden måste jag säga. Borde gå upp för annars kommer jag bli trött igen men sängen är ju så skön oxå.
Har införskaffat en gå stol till Smilla nu. Oj vad det va positivt vill jag lova !! Hon är hur nöjd som helst när hon får komma upp och se saker. Fattat grejen lite hur man förflyttar sig oxå fast fötterna inte riktigt räcker till men halva foten tar i och det funkar :)
Idag är det dax för den här mammans fasa.. 5 månaders sprutorna... Eftersom jag avskyr sprutor mer än nått annat så gör det redan ont i min kropp när jag tänker på att dom ska sticka henne sedan. Åhh stackars liten men det är ju för nått bra !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0