Där trodde jag fel.

Trodde jag skulle blogga mera när jag skaffa appen till mobilen men inte heller. Får se om vi kan ta nya tag nu kanske. Vi har iaf hunnit varit till Spanien en tur fram och tillbaka hela familjen. Nästan iaf. King fick stanna hemma hos bästa Anders & Lena :) resan gick som smort med lilla fröken. Hon skötte sig exemplariskt !!! Hade en otroligt varm och skön vecka utan ett enda måste med hela familjen och Johanna. Men nu är vi hemma i verkligheten tillbaka och kylan. Skulle kunna gå i bikini ett tag till vill jag lova :) Tjock tröjor och jackor är inte min grej !!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Välkommen hem tillbaka till torsby. Till kalla..

Postat av: emelie

välkommen hem=D

2011-10-26 @ 10:14:49
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0