Sova eller inte.

Alltid när Daniel är på fest så tänker jag att i kväll ska ja bara ligga och lata mig i soffan med mysbyxor men alltid när Smilla somnat blir jag rastlös. Samtidigt som jag är väldigt trött i ögat så just nu funderar jag på att borsta tänderna och lägga mig i sängen och kolla på några avsnitt av big Bang. Va och tittade till prinsessan och där inne sussades det så gott så :) åhh jag vill bara mysa ner mig hos henne men det kan bli lite dålig med plats i hennes säng ;) så jag får snällt vänta tills morgonen då hon vaknat. Då kan vi mysa igen !!!!


Kommentarer
Postat av: emelie

mysiga lilla hon.

2011-10-31 @ 08:43:14
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0