Go morgon Världen

Min käraste har nu på morgonen åkt till Eskilstuna på Begravning så just nu sitter jag, smilla och king i soffan och kollar på Barnprogram. Hon prata med TV som aldrig förr och tycker det är sjukt bra :) Snart börjar hennes favvo och det är Tintin :) Sitter som ett ljus när det kommer på TV.
Idag ska börja med att ta tag i dagen med att tvätta. Det ska damsugas och ta en skön promenad.
Igår va det promenad hela dagen. Först va ja ut med barn & hund på morgonen och gick. Sedan gick jag & Lena in till byn och drack lite kaffe. Sedan på kvällen följde jag med Johanna ut på kvällen runt kolsberg och ria. Härligt med underbar höst luft i lungorna.
Men nu allra först blir det smoothie frukost. Det är mums i magen det !!!!









Kommentarer
Postat av: emelie

så mysigt ni verkar ha det.

2011-09-15 @ 09:31:32
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0