Hej & Hå

En fantastisk helg har gått till ända.
Haft trevligt besök av Hanna, Fredrik & Liam. Familjemys på hög nivå på fredags kväll. Broder med familj har oxå varit här hela helgen.
Sedan har der mest traskats runt hela helgen. Att gå på marten med en barnvagn va en helt ny upplevelse vill jag lova.. Jösses. Men vi tog oss hem alla dagar välbehållna :) Kanske va lite värre för dom som gick framför ;)
Lilla bebisen har sovit borta för första gången oxå då mamma och pappa skulle ut och dans runt på lördags kväll. Hon hade uppfört sig på bästa möjliga sätt och varit exemplarisk :) Det va skönt !!!
Hade fest här hemma på kvällen och med ca 30 pers så fanns det en del att städa vill jag lova !! Det va heller ingen direkt dunder doft som slog emot oss när vi öppna dörren på natten..
Men jag ställde mig och städa redan på natten så när jag kom upp på morgonen så såg man inte ett spår av festen och öl doften va som bortblåst. Skönt!!

Idag ska vi iväg och fixa pass till lillan då vi snart ska åka iväg till Värmen. Åhh vad det ska ska bli skönt. Jag är så trött på regn, regn och åter regn !!!

Extra familjen kommer hem från USA idag oxå så det ska bli spännand att få höra hur dom haft det :) Av bilder man sett så har man bara varit lite avis ;)


Kommentarer
Postat av: emelie

duktig som städar mitt i natten ;d



2011-09-13 @ 12:44:41
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0