Mycket gjort

Efter skurmoppens effekt så är nu golven rena och i hela huset sprider sig en underbar doft av orchide.
Åhh vad jag älskar när det dofta nyskurat och allt glänser. Det är min grej det.
Började morgonen med en smoothie frukost. (som är standard varje morgon )
Packade ner Smilla i sin vagn, satte på mig mina proenad kläder och satte på king kopplet så traska vi iväg. Va lite kyligt men samtidigt så skönt ute.
Väl hemma tillbaka bet jag tag i tvätt högen och nu är det 4 maskiner mindre.
Fixade till en paj som jag bjöd min kära man på när han kom hem på lunchen.
Så bara Daniel kommer hem från jobbet ska jag åka till stallet och motionera mig själv & hästen. Skynda hem för vid 19 kommer securitas hit och ska presentera larm för oss.
Är väldigt inne på att sätta in ett då det varit väldigt mycke inbrott runt oss och det vill jag inte gärna ha här hos oss.
Så idag har vi fått en massa gjort här hemma jag & Smilla :)


Kommentarer
Postat av: emelie

duktiga ni är. vad blev de för paj? =D



jkag har recept på en UNDERBAR äppelpaj, nu när de är säsong för de! :)

2011-09-21 @ 15:57:53
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: KNORKAN - Inredning och skönhet

Håller med dig, det luktar så gott :)

2011-09-21 @ 19:30:25
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0