Shopping

I lördags tog Johanna, Jag och Maria en tur till Sunne.
Fick med mig en liten kasse från Lindex hem till skruttan.


En overall så fröken håller sig varm i vinter. Hur snygg som helst med leopard mönster :)



Tillhörande mössa oxå :)

Köpte även en leopad mönstrad pyamas så nu sover hon med stil ;)

Hittade ett par solglasögon till henne oxå. Men vad vi skratt när jag kom hem och pröva dom på henne. Hon såg för rolig ut



Men det måste man ju ha när man snart ska åka till solen ;)

Så efter en borepromenad på morgonen så ska ja snart dricka lite kaffe med grannarna. Gott, inte fått i mig någon morgon kopp ännu.
Resten av dagen så ska ja nog bara slappa. Hästen ska få vila idag.
Ska se om jag kan hitta någon som vill rida honom 1-2 dagar i veckan åt mig. Vore skönt !! Fast samtidigt är det så otroligt skönt att komma till stallet oxå. Men jag får ja minst 5 dagar annars :)


Kommentarer
Postat av: emelie

alltid kul med shopping! fräck liten donna du har <3.

2011-09-27 @ 13:48:36
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0