Snart så

Långa håret är i och färgen är fixad till sitt rätta jag. Blev super nöjd och va i valet och kvalet om jag skulle klippa lugg men det fick va för denna gång. Suger lite till på den så får vi se om jag ångrar mig längre fram kanske :) Bildbevis kommer.
I morse hade vi en riktig soft morgon. Låg till strax innan 10 och sedan kom Lena & Lykke och gjorde oss sällskap på kaffe så det va mys på hög nivå med mammor och bebis :)

I kväll är det fotbollskväll här hemma. Andreas & Johanna kommer så vi ska hejja fram vårt blå/gula lag till seger !!

Ska bara vänta på att kl ska gå lite så ska ja åka och ta in hästarna sedan. LIte ruggit väder tycker jag så dom får allt komma in och äta lite mat i stället och va där det är tort och varmt.

1 Vecka kvar till Marten och då kommer det en massa fin besök till oss.
Border kommer hem så det ska bli så roligt att träffa dom alla.
Hanna, Fredrik & Liam kommer oxå hit och ska bo över helgen. Det gillar vi skarpt !! Då ska det kosas delux vill jag lova.  På lördag ska det ju även festas till. För första gången sedan Smilla kom så får jag och mitt hjärta gå ut tillsammans då Smilla ska va i Oleby över natten.
Kommer har seperationsångest delux vill jag lova men det är nyttigt för mig att lämna bort henne en sväng känner jag. Hon kommer inte må dåligt för den lilla prinsessan kommer få mest uppmärksamhet i värden den kvällen :)  Men det kommer som sagt inte att bli lätt. Men nyttigt
Så nu längtar jag massor fram till nästa helg :)


Kommentarer
Postat av: emelie

nyfiken på håret.. =D

2011-09-03 @ 07:49:22
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0