Blir det en säsong 2 eller ?

Ridit i regnet så nu passade jag på att mysa ner mig i soffan och bli varm tillbaka när lilla prinsessan ligger och sover.
Trotsat regnet i 2 dagar nu och klätt på mig själv, barn och hund och promenerat. Bara man kommer ut så är det väldigt skönt att komma ut när det regnar.

Va så trött igår kväll så jag spela in wermland forever. Så nu har jag kollat. Ja jag finner inga ord för spektaklet.. Va nog kanske nått av det sämsta jag sett och jag skämdes åt dom. Hur tänkte dom där undrar jag ?


Kommentarer
Postat av: emelie

jag och sambon skrattade oss harmynt bara dom två första minutrarna.. vi skrattade av nervositet för det där pinsamma programmet..



FYFAN! haha.

2012-04-11 @ 15:47:12
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0