Jag vill ha mera vår och värme.

Jag frågade king om han ville gå ut och gå när Smilla har vaknat. Han titta inte ens åt mig.

Riktigt inne väder idag men jag känner ändå för att gå ut..
Är iaf glad över att jag gick ut och red på förmiddagen. Då va det uppehåll. Hade dock en häst som dansade fram på vägen och va helt galen och rädd för allt som blåsten tog tag i.. Jösses.
Igår hände inte mycket här hemma. Vilade mest hela tiden :) Fick besök av Karlstad familjen och hälsade på Vincent. Tid kväll med tv och sängen.

I maj ska Millis och jag ta oss en tur till Borås djurpark och titta på alla roliga djur. Pappan i familjen ska på tur så då beger vi oss oxå söder ut.

Leta fram regnbyxorna och ut på tur nu !!


Kommentarer
Postat av: Helena

Man skulle ju vlija göra som King hela dagen när det är sånt sabla väder

2012-04-10 @ 10:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0