Sanering av berggårdsvägen 14

Tog en promenad med delar av familjen så lilla prinsessan fick sova ute då sanering av hemmet pågår.
Har ju en bajsbebis så bort med alla baciller !! Är bättre idag men inte riktigt hundra så jag hoppas att jag inte behöver skura vagnen sedan ;)
Det gör sjukt ont i mammahjärtat när hon är sjuk men samtidigt är det väldigt påfrestande att ha ett barn hängandes i benen dagen i ända så det ska bli väldigt skönt när hon blir bättre.
Ska inkassera lite egen tid när Daniel kommer hem och göra ett pass på banan med hästen.
Bara få fokusera och jobba med nått annat. Ska jobba på min sits idag. Sitta rakt och ordentligt i sadeln. Har blivit väldigt slarvig med det. Så det behövs att tränas tillbaka massor på.

Förövrigt så växer och utvecklas lilla damen här hemma som bara den. 5 tänder har kommit och den 27 ska vi på 10 månaders kontroll. Jag fattar inte, när hann hon bli 10 månader ? Hon föddes ju igår..


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-04-14 @ 12:36:17
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0