Toppen häst idag igen

Helgen och början på denna vecka sa bara swich så va den över.  Ändå har jag inte gjort nått speciellt mer än vanligt.

Idag har iaf hästen fått sig en riktig genomkörare. (jag oxå för den delen) Jag träna min sits. Att jag sitter mitt isadeln och att mina händer och ben är dom ska va. Träna över på galoppombyten i vart 3e och jag va mer än nöjd när jag hoppa av och sktitta av han. HAn lyssna riktigt bra på mig och på slutet så flöt det på fint. Min duktiga lilla pålle !!




Ny helg och det innebär långledigt här hemma. Altanen ska rivas så vi hinner göra klart dräneringen till den 6 Juni för då det brjas bygga en ny. Äntligen !!! Bort med hemska fula den och dit med en nya. Så man äntligen kan sitta där ute och njuta :) Kände inte riktigt av det med den vi har nu. Så detta kommer bli super det !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0