Vill inte ha magsjukan.

Igår kväll när lilla fröken skulle äta sin kvällsgröt såg jag att hon va helt vit kring munnen, så jag frågade Daniel om hon hade spytt ? Nej det fanns inget på golvet. Tänkte att det va nog bara nått litet då tills vi insåg att allt låg i Daniels huva på tröjan :)
Blev Inge mera än så. Dock har det kommit en del från andra ändan i stället som inte riktigt verkar va som det ska va, så vi får se vad det blir av den här dagen. Just nu ligger hon och sover igen. Jag hoppas att det bara va nått tillfälligt.

Kan inte riktigt bestämma mig om jag ska rida eller om frasse ska få en vilodag. Det regnar ju inte så jag borde passa på. Eller så får han vila idag så får det bli ett pass på banan i morgon när den torkat upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0