Dagis

Nu har världens bästa smulan börjat på dagis och inskolningen går som på räls. Jag hoppas att det fortsätter på samma vis. Har fått världens underbaraste fröknar !! Som förälder känner jag mig 100 procent trygg att lämna henne. När jag kommer och ska hämta henne så har hon inte ens tid att komma :) jag hade iaf förväntat mig att hon skulle komma rusande mot mig med öppna armar men icke :) Hon är iaf Queen av dockorna på sin avdelning redan. Hon ser dom som sina egna.
Nästa vecka är det oxå inskolningsvecka och därefter ska hon börja på riktigt och jag ska börja jobba. Känns hel konstigt att jag efter 1 1/2 år ledigt ska börja jobba heltid igen. Men samtidigt ska det bli väldigt skönt att komma igång igen. Har ju visserligen jobbat 50% men det blir ju inte samma sak.

Hästen har nu fått stått ytligare en veckan utan att jag ens longerat han. Ska testa han idag och se hur han ser ut. Gjorde mig till igår och köpte foderjäst till han för päls och mage men han titta på som om jag inte vore klok. Han totalvägra äta det. Men det fick ligga kvar i krubban i hopp om att han skulle bli väldigt sugen på maten som oxå låg där. Se det ska bli spännande att se om han ätit nått i natt.

I morgon ska äntligen fina klänningen få sättas på. Vi ska på bröllop :) få se ännu ett vackert brudpar som lovar varandra evig kärlek. Hur fantastiskt är det inte !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0