En spendera pengar tur

Idag tog jag och Smilla bästa Marie under armen och drog till Karlstad. Halv ett klev vi ur bilen i stan och halv fem va vi hemma tillbaka. Det kallar jag effektiv shopping. Fick iaf med nästan allt hem som skulle inhandlas. Eftersom jag fullkomligt vägrar att dra vår barnvagn fram och tillbaka från dagis varje dag så fick det bli en till. En babytravel Rio. Det lilla jag använt ännu så älskar jag den !! Så sjukt följsam och enkel att köra.
Efter det inköpet hos babyproffsen så fick det bli lite mat i magen innan vi drog vidare till toys r us. Där hade jag sett en potta till fröken. Är som en mini toa som ser ut som en anka. Hur söt som helst. Så varje gång hon är duktig och gör det hon ska så spelar det en litet truddelutt :)
Efter det bar det vidare till Ikea. Fick mera ramar och tavel list. Tyvärr va skrivbordet slut så det får köpas en annan gång.
Så det blev en lyckad tur med andra ord.

En halt häst idag med så jag la ett jodopax omslag för att se om det kanske kan va en hovböld som spökar. Vi håller tummarna över att det är så enkelt. Men min magkänslan säger nått annat...
Får se hur han är i morgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0