Känner mig lite snuvad på känslan.

Mn älskade Iphone har en liten tid haft det lite svårt och eftersom jag är en av dom som lever med sin mobil och har allt där i så kan jag helt enkelt inte leva utan en. Så igår tog jag tag i saken och köpte mig en ny.
Fylld av förväntan när jag skulle starta upp den och stoppa in den i datorn för att få över allt från den förra. Plötsigt så slog det mig att det är ju ingen skillnad. Ingen skillnad alls faktiskt. Hur roligt är det inte att sitta och trycka på en ny mobil. Den glädjen va ju helt borta !! Ja det va bara siri som va ny i stort sett. Så jag måste erkänna att jag känner mig lite snuvad på just den där känslan med ny mobil... Men jag är iaf väldigt nöjd med min nya :)

Förkylningen har greppat tag om mig en tredje gång och vaknade i morse och kände mig allt annat än pigg. Men C-vitamin och massa vatten så ska nog detta gå vägen hoppas vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0