Roligt ska man ha

Har varit en vecka fylld i fart. Jobbar. Varit till Karlstad på sleep over med Smilla och umgåtts med fantastiska människor i dagarna 2.
Igår va vi till Selma och dansade benen av oss till top cats. Jösses va kul jag hade :) med rätt sällskap har man alltid kul !! Så jag klagar inte. Inte ens bakfull idag eller så va det så att kroppen va inställd på att den va tvungen va på alerten efter som vi skulle va ensamma hemma precis hela dagen och fröken. Pappan i familjen drog nämligen på cup tidigt i morse och har inte kommit hem ännu så vi hoppas på att dom kommer hem med en ny vinst i bagaget :) så det va dåligt med sovmorgon idag. Men det gör mig inte ett dugg.
Ny vecka och nya utmaningar. Hästen ska ridas, barnvagnens hjul ska slitas, orbitreken ska trampas och core träning ska göras. Så ska det ju jobbas och umgås med min fantastiska familj oxå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0