Det känns

Har idag gjort min arbetsdag nr 2 och jag kan lova att jag är helt slut i kropp och huvud.. Jösses. Inte van. Det känner jag !! Men det är ju helt fantastiskt att komma hem till ett barn med världens smile när hon får syn på vem som kom hem :) då vill jag aldrig mera åka och jobba.
Idag när jag kom hem så bara skrek kroppen efter frisk luft så efter jag varit till stallet och trots 10 minus och mörker så klädde jag på mig och barn och tog oss en promenad. Det va underbart !! Massa frisk luft i lungorna.
Har precis kört ett race med Mary Kay i ansiktet, borstat tänderna och bäddat ner min trötta kropp i sängen för att kolla på tv så nu säger jag go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0