Dumma förkylning

Lilla smulan har varit dunder förkyld i flera dagar nu men det verkligen som hon äntligen är på bättringsvägen. Hon sov till och med hela natten i sin egen säng. Va bara upp till henne en gång. Vi har alla sovit väldigt dåligt i några dagar dels för vi är inte vana att dela säng alla 3 och att hon har varit så otroligt tätt och dålig. Men jag ville ha henne hos oss nu när hon har varit dålig då jag har kunnat sett till att hon har varit ordentligt uppsatt när hon sover så det har lindrat hennes täpta näsa. och att hon har känt mamma & pappa nära när hon vaknat av panik av att hon varit så tätt och inte kunnat andas som vanligt. Nu är det min tur att få skiten.. men jag skulle heller va dubbelt så dålig bara vårt barn slapp det.. Så nu vilar Smilla så jag hade tänkt göra det samma faktiskt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0