Fort ska det gå

Nu är det fullfart här hemma. Fröken kryper inte ännu då hon inte riktigt förstår hur hon får upp sin överkropp när hon står på knä :) men hon ålar sig fram och tar sig dit hon vill.. Vet inte hur många gånger jag säger ajabajja på en dag. Då vänder hon sig bara om och ler mot mig och fortsätter så glatt med det hon inte får va i. Så nu är det dax att börja göra lite barn säkert. Idag ska frasse äntligen bli lite säkrare i halkan igen. Hovslgaren kommer så han får skos om och få lite mera brodd. så i väntan på det ska jag bara sätta mig och njuta av det nyskurade hemmet för jag får längre inte ha datorn i fred för en liten fröken här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0