Go morgon

Ligger i sängen och kollar lejon kungen.. Eller Smilla kollar och jag surfar. Daniel är uppe med tuppen då det är cup idag. Hejja hejja :) ska allt åka och kolla sedan men vi ska först dra oss ett tag till sedan ska det tvättas och dola lite.
Idag får vi nog vår nya vagn så den måste ju prövas oxå :) det är totalt överfullt i ligg vagnen så vi måste byta.. Tråkigt :( jag gillar verkligen liggdelen och Smilla ligger så väldigt nöjd i den. Hon känns så mycket större av att bara byta vagn. Jag vill ju att hon ska fortsätta va liten skrutt :) men vi har ju köpt samma till sittvagn. Älskar min röda Brio. Den har varit fantastisk !! Så jag är övertygad om att vi kommer tycka om sittdelen lika mycket. Röd och fin !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0