Rullstol ?

Gjorde mitt första träningspass med frasse idag. Efter 1,5 år då barnafödande för min del och sjukdom för frasses del kände vi oss lite ringrostiga. Men jag har nog världens bästa häst !! Han gjorde i princip allt jag försökte be han om trots att mina ben och min sits va inte av bästa sort. Pärlan !!!
Kommer förmodligen ha träningsverk delux i morgon men det är det allt värt :)

Njuter av min sista hel lediga vecka oxå. Till veckan börjar jobbet. Kommer bara jobba 50% så jag jobbar bara mån, tis, ons varannan vecka och mån, tis den andra veckan. Det är lagom det :) kommer va jobbigt att va i från smulan nu när man är van att ha henne runt sig hela dagarna men det ska bli skönt samtidigt. Konstig känsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0