Ut med julen.

Jag älskar när jag får ta fram mina tomtar och allt rött inför julen, men efter nyår då har jag tröttnat på det så idag åkte allt bort. Bort med det röda och fram med det vita. Hittade gardiner som jag hade köpt när vi flytta in men som jag hade glömt av helt att vi hade så nu åkte dom upp. Vita helt vanliga längder gjorde sig perfekt i vardagsrummet. Så nu ska vi bara ta oss en tur till IIKEA och byta ut lite möbler så det bli lite finare. Fördelen är ju att vi vet vad vi ska ha så det går fort för en gångs skull ;)
Efter vardagsrummet står hallen på tur. Vet inte exakt vad som ska göras där men på ett ungefär. Har en bild i huvudet men ska bara få min man att gilla det oxå :) bearbetning. Kan iaf lova han att vi inte ska tapetsera om. Endast utbyte av möbler !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0