För att jag kan

Fortfarande ingen dator fixad. Men jag håller tummarna över att det snart händer !! Har hunnit varit till Karlstad 2 gånger denna vecka. Fick med mig en del saker hem från IKEA till smulans rum så nu börjar det kännas lite bättre där inne. En lampa till sovrummet fick oxå följa med hem. Skulle ha köpt med en barnvagn hem men det va ju så klart slut och skulle komma in i augusti någon gång. Så det är bara att vänta. Källaren har fått sig en rensning idag. Fasiken va skit man samlar på sig. Så idag åkte allt som har varit en kanske eller bra ha sak. Har det legat i en låda 1 år så kommer det aldrig att användas. Så hej då berggårdsvägen. Hej soptippen. Färg inköp i morgon kanske och börja måla tvättstugan. Får se vad lusten har att erbjuda helt enkelt. Ska köpa enkla skåp från Ikea och sätta där nere. Lite tyg och en ny ho så det blir fint och fräscht så får den duga. Den behöver inte va super påkostad. Här hemma gör fröken nya saker varje dag och hon lever i världen " för att jag kan " helt plötsligt kan man börja kommunicera med henne och visar tydligare och tydligare vad hon vill. Frågar man om hon vill sova så går hon till sängen. Om man undrar om man ska byta blöja så går hon till skötbordet. Apropå skötbord, hur länge hade ni skötbord till era barn ? Vi funderar på att ta bort vårt då hon börjar bli ganska så lång och jag är väldigt rädd för att hon ska halka ner ny när benen börjar komma lite utanför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0