Öronljus ??

Barnet har lagt sig för kvällen så nu sitter vi här ute på altanen och njuter av glass & jordgubbar.
Idag har inte många knop blivit jorda. Varit till apoteket och köpt mera förkylnings produkter och skott hästen.
 
Va i kontakt med vårdcentralen idag igen och där fick ja inte värst mycket till hjälp. Ta bafucin och ipren. För tydligen så viste människan ja prata med att mitt virus kommer sitta i 6-7 veckor. Tackar så mycket för den diagnosen !!! Försökte förklara för henne att mina öron är allt annat än bra och att jag ska flyga väldigt snart så vore det bra att få lite hjälp. Men som sagt.. Det är ett virus som går. Daniel va upp idag och han hade iaf inte öroninflammation och hans är nästan värre så då borde väl inte jag heller ha det.
Men fick ett tips idag om att vi skulle pröva öronljus. Aldrig hört talas om men nu är vi lite smått desperata så i morgon är det vi som inhandlar dessa ljus på ren vinst & förlust. Låter väldigt mystiskt men... Någon som prövat ???
Så efter helgen hoppas jag & ber på mina baran knän att vi är bättre på alla sött och vis !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Utförs inte öronljus på salong??

2012-07-04 @ 21:38:34
Postat av: Åsa

Svar: man kan även köpa dom i en hälsokost och gör det hemma.

2012-07-04 @ 23:05:43
Postat av: Anonym

Öronljus har jag gjort många ggr. Det köper man på hälsokosten, det står i förpackningen hur man ska göra (man kan inte göra det på sigsjälv) Det fungerar toppen! Berätta gärna vad ni tyckte om d sen!

2012-07-06 @ 00:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0