Andas

Dagarna bara springer iväg. Eftersom vi massor att göra hemma så hinner man aldrig sitta still känns det som.
Tog oss en tur till karlstad i söndags för att titta på lite utemöbler och bestämde oss för en som kommer passa perfekt på altanen.
Nu hoppas vi bara på fint väder så vi kan sitta där ut och grilla och kolla fotbolls EM när det drar igång.
Svängde förbi Hanna & Fredda på vägen hem och där bjöds det som alltid på go fika :) planer smides så jag hoppas och håller alla tummar för att det går väg !!!

Ska nu passa på att åka till stallet och rida hästen innan mannen ska fixa staketet på altanen där hemma. Kan va bra att ha när man har ett barn som är precis överallt för tillfället.
Tog sin första egan steg i söndags oxå. Utan att hålla sig i nått så traska hon iväg lite försiktigt :) Häftigt !! Hon trilla en hel del vill jag lova men det fanns inga hinder utan upp igen och vingla iväg så snart springs det väl runt för brinnande livet.

Läste i tidningen att skattepengarna skulle börja betalas ut redan denna vecka. Tack skatteverket för det !!! Eftersom vi verkligen låg på samma våglängde jag & skatteverket i år ang ersättning så längtar jag vill jag lova !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0