Hur länge är man förkyld egentligen ?

Har gått 1 vecka nu sedan jag insjukna och förkylningen vill inte släppa taget om min kropp. Tydligen så trivs den för bra hos mig..
Midsommar helgen är över och den firades i underbara vänner sällskap, god mat och en massa god dricka till, Så tack alla som gjorde kvällen så rolig :)
 
Prinsessan har varit och fått mässlings spruta idag inför utomlands vistelsen. Tydligen så funkar den inte på samma vis som den vanliga vac. Utan feber kommer efter 1 vecka. Så vi får vänta och se och hålla tummarna att det går bra.
 
Har mer än dåligt samvete för min häst som jag inte har rört på över en vecka. Har inte funnits ork till det. dom går ju på grönbete så dom rör sig ju lite hela tiden iaf men samvetet gnager som sagt.. Hade tänkt mig ut på en tur idag men vädret vill nog inte det samma ser det ut som. Så jag får nog vänta 1 dag extra.
 
Bästa madde kommer idag så då ska drickas kaffe och kosas. Alltid lika kul att träffa vår lilla danserska :)
 
För övrigt så ska jag nog mest gå och vänta på att dagarna ska gå så att semestern får komma och vi äntligen får sätta oss på ett flyg till varmare breddgrader !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0