Hurra för Smilla idag.

För ett år sedan idag hade vi varit föräldrar i 1 timme vid den här tiden. Det som vi länge hade gått och väntat på hade äntligen hänt.
Trots att 1 år har gått så kommer jag fortfarande i håg smärtan som det va igår.
Har iaf varit ett fantastiskt år och all glädje och kärlek man känner för henne går inte att förklara.
Det är häftigt att se allt som hon har lärt sig på 1 år och att det bara händer mer och mer.
Så idags läget känner jag att jag har det jag behöver och längtan efter ett barn till är fruktansvärt långt borta !!!
Hurra hurra för vår egna prinsessa som har sin första födelsedag idag !! Du är det absolut bästa !!


Kommentarer
Postat av: emelie.

grattis till lilla smilla! :)

2012-06-20 @ 21:27:57
URL: http://emsiiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0