Kan man va mera trött

Jag är helt slut,död,överkörd,färdig, ja allt man kan va när det känns som om att man inte har sovit på flera dygn. Har ju sovit men har kommit i säng så himla sent dom senaste dagarna.
Igår va det ju en skit match på tv och dom andra dagarna har bara varit så fullbokade. Känner en viss längtan efter att altanen ska bli hel klar. Men bästa man har snickrat klart allt och det blev fantastiskt fint vill jag lova !! Guld stjärna till han !!
Sista jobb dagen denna vecka och det ska bli så skönt att få ha sovmorgon på torsdag. Få va hemma och mysa med prinsessan.
Kl är 9 och jag ska minsann lägga mig för att sova. Hoppas på att känna mig lite piggare i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0