Prisa Gud, nu kommer skatteåterbäringen

Har påbörjat målningen av vad som just nu känns oändligt, målningen av altanen så är någon väldigt sugen på att måla, kom till berggårdsvägen 14 vet ja.
Hade himla tur när vi va ute på promenad idag iaf. Va som att Gud hörde mina böner. När vi kommit en bit så insåg jag att det va väldigt mörkt på himlen och att regn va ett faktum. Ingen idé att vända hem för det va lika långt som att gå klart så jag knata på. Hade ju regnskyddet till vagnen med så Smilla skulle ju iaf klara sig. Men vi hann hem och precis när jag stängt ytterdörren vräkte regnet ner så det va verkligen på det berömda håret :)
Kanske jag får åka till Karlstad i morgon och hämta möblerna. Daniel har match och att åka Själv med ett barn för att bära ut 6 stolar och 1 bord från Ikea känns lite överkurs. Men hanni kanske skulle följa med så då funkar det fint.
Hästen ska få vila 2 dagar nu efter att ha varit jätte duktig med sin matte både på ryggen och från marken.

Man blir iaf trött av att åka bil :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0