Tips !!?

Det blir absolut inget gjort för mig. Förkylningen vägrar att lämna min kropp !! Jag hartrotsat det hela med att rida och klippa gräset men det slog tillbaka dubbelt i stället. Ska ju snart åka till värmen och då hade ja hoppats på att jag vore frisk medbjust nu ser det mörkt ut. Har iaf fått hostmedicin och tabletter för bihålorna. Gör er jobb nu och ta överhand av skiten jag har i kroppen. 
Eftersom jag mest har legat så har jag hunnit kolla runt påinredning till Smillas rum och jag börjar få bilden klar i huvudet om hur jag vill ha det :) men får vänta lite på nästa lön så ska några av detaljerna inhandlas iaf. Eftersom jag tycker rosa är en väldigt fin färg och vi har en tjej som kommer rummet bestå av rosa/vitt. Hade bara en önska om att vårt badrum hade varit stort nog för ett skötbord så vi kunde ha flyttat ut det från hennes rum men tyvärr.. Får se vad det blir för lösning för hennes rum är inte så jätte stort och hennes leksaker börjar ta bra med plats !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0