Vad har jag gjort för ont ?

Kl är 2 på natten och jag kan verkligen inte sova. Har åkt på världens dunder förkylning, IGEN !! Fy va jag är trött på att va sjuk nu och tydligen påstås det att värre blir det när fröken börjar på dagis.. Då vet jag då inte hur det ska bli. Kommer jag väl aldrig va på jobbet.
I lördags skulle ju allt förberedas inför söndagens 1 års kalas och eftersom skit slog till redan då så vill jag lova att det tog tid att baka och städa. På slutet va jag tvungen att sätta en stol vid bänken för mina ben bar mig knappt längre.
Tog en snabb dusch när allt va undan stökat och belönade mig själv med att stoppa ner mig i sängen med ett glas cola,chips och ostbågar. Inget smaka nått men jag inbilla mig och njöt för fullt. Så i morse när ja vakna och kände skicket på
Min kropp så insåg jag att idag blir det kämpa på för att orka dagen. Ipren, strepsil, mängder med vatten och ännu mera Ipren och strepsi, det har varit min diet idag. Men allt för att prinsessan skulle få en perfekt första födelsedag. Så tack så hjärtligt alla som gjorde hennes dag !!

Men nu ligger jag här och bara väntar på att kl ska bli 10 så jag får åka till Apoteket och köpa div.väldigt bra saker.
Bara att inse att i morgon blir det nog Inge jobb och det inte sker ett mirakel i natt.
Men nu tänker jag iaf ta en Ipren, en strepsil och vatten,be till högre makter och försöka bortse från mina öron som värker värre än värst, och försöka sova,
För i morgon blir min prinsessa 1 år och då ska jag bara gå och minnas dagen D när hon kom :)


Kommentarer
Postat av: emelie.

shit vilken söt bild! ;D

2012-06-18 @ 09:42:35
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken fin bild på dom. Bebis 1 och 2!! Vad fort det går, redan 1 år..!!

2012-06-19 @ 09:28:48
URL: http://metrobloggen.se/skoda13/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0