Det kliar ja.

Så kom allergin som ett brev på posten och damp ner. Jag förstår egentligen inte hur jag kan va förvånad.. Jag har ju trots allt levt med det här i några år så jag vet ju vad jag har att vänta mig.
Har njutit ute i ett kanon väder i 2 dagar. Vad solen är fantastisk !! Igår va vi ute precis hela dagen och fräknarna lyser fint på näsan :)
Lilla fröken har blivit ganska rejält förkyld och det står 11 under näsan på henne mest hela tiden just nu. Hoppas att det snart är över. Fick lite Alvedon att sova på. Se om det har gett någon verkan tills i morgon.
Det är verkligen gnäll hela dagen igenom och man får inte va ifred i 30 sekunder innan hon gråter/skriker. Samtidigt som det är enormt påfrestande så tycker jag så fruktansvärt synd om henne oxå. Inte vill jag ju att prinsessan ska va sjuk och skulle göra vad som helst för att ta det i stället.
Har en viss känsla av att detta kan bli en spännande natt. Inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0