I love solen !!!

Äntligen har sommaren kommit :) åhh vad jag älskar detta väder. Ute hela dagarna. Mamman i solen och barnet i skuggan i sitt lektält. Ett tips till er med barn, Ikeas tält är helt fantastiskt !! Värt varenda krona.
Altanen går åt rätt håll. Själva stommen är på plats så nu ska golvet börja läggas. Kommer bli så bra !! Jag kommer älska min nya altan, jag känner det redan nu.
Va ute på en ridtur igår kväll och jag trodde jag skulle svettas bort. Så ny känner jag mig väldigt kluven över hur jag ska lägga upp mitt ridande. Tidig morgon och sena kväll är ju det bästa i temp men jag går upp vid 5 när jag jobbar så man behöver komma i säng om jag ska orka upp. Och när jag är ledig börjar Daniel 7 så jag kan inte rida tidigt heller så jag får helt enkelt ta en dag i tag nu ett tag och se hur vi lägger upp det beroende på vädret.
Hoppas det kan va lite svalare på förmiddagen i morgon för det är enda tiden jag har som någon kan passa lilla prinsessan då pappan i familjen jobbar hela dagen och har match sedan och den vill vi ju gärna se oxå !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0