Störs hål vinner, Eller ?!

Just nu ser vår baksida ut som ett jord berg då det är grus,sten och lera överallt. Men snart är det åtgärdat :) bästa Micke är här och dränerar åt oss innan vi ska bygga upp altanen. Inte klokt vad lite bräder drar med sig en massa annat :)
Har suttit på kvällen och kollat på en massa utemöbler, igen.. För att hitta det optimala. 6 stolar och 1 bord ska det iaf va. Just nu lutar det åt stolar i plastrottning med ett träbord till som jag förälskat mig ( dock bara sett på bild) så vi får åka och kolla mina andra hälft kanske inte älskar lika mycket som mig ;)
På lördag ska iaf den här mamman ut och festa till det lite. Efter vad det känns som en hel evighet av sjukdom så är jag värd att komma ut och lufta mig lite. Smilla har äntligen blivit frisk så hon får sova hos mormor & morfar. Derbyfest har ju anordnats och spelarhustru som jag är så får man ju ställa upp när det bjuds till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0