Uttråkad av vila.

Dagarna går i halv fart just nu då både jag och Smilla är bra snuviga. Idag har fröken sovit mer än vad hon gjort på väldigt länge men det är väl inte så konstigt.
Trots att jag avskyr regn så gillar jag det just nu. Allergin blir lite lättare när regnet kommer. Jävla skit allergi. Jag hoppas att vår kära dotter klara sig från detta.

Vill även gratta alla nyblivna föräldrar till sina barn som har kommit under 1 dygn. En tillökning på gatan och Smillas kusin har kommit :) är lite avundsjuk på dom som får ha det dära mysiga nyfödd myset :) det va verkligen fantastiskt !! Att jag själv sitter här med barn som fyller 1 år snart känns helt sjukt. Det känns ändå som det va igår hon kom till världen.


Sysselsättning när sjukdom infinner sig. Barn nöjd, mamma sitta ner och vila


Kommentarer
Postat av: emelieemelie

hon är så ruskigt söööt (a)

2012-05-12 @ 18:38:04
URL: http://emisplace.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0