Förbaskade pencelin.

Nu har streptokocker kommit på besök här hemma. Denna eviga kamp att få i medicin. Kvällens sista dos slutade med att ungen spydde som en gris. Så där satt jag och kände mig som världens sämsta förälder. Så det blev att hoppa i badet och tvätta bort skiten på henne. Sedan satt vi i soffan och bara trösta. Stackars liten satt bara och skaka. Jävla skit medicin !!! Så jag hoppas verkligen att vi klara oss på endast denna kuren och sedan är det över.
Har ni tips på hur ni får i era barn flytande så tar jag gärna emot tips !!


Kommentarer
Postat av: Petra H

Önskar bara att det fanns pecillin som supp. Hade underlättat mååånga gånger å man slipper va så elak, som man känner sig när det är dags att ge flytande! Å flytande PC smakar dessutom apa!

Svar: Ja verkligen. Förstår inte varför det inte har kommit !!
Åsa

2012-11-01 @ 12:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0