I bland tar det tid.

Här va det inte igår man va in. Har helt enkelt inte haft varken tid eller lust. Livet har gått i ett högt tempo. Gör det ännu men har lärt mig strukturerat upp det hela lite mera.
Hästen rids på och har nu haft en tid då jag faktiskt inte har krävt så mycket av han utan har mest varit ute på skogspromenader eller logerat. Men ska det börja trimmas lite igen. Prövade ju att ge han foderjäst, vilket jag va lite skeptisk till med tanke på att det innehåller en del stärkelse. Som jag trodde så gick det inte. Så nu försöker jag hitta nått liknande som han kan äta i stället.

För Smilla är livet guld att få gå på dagis. Hon fullkomligt älskar stället vilket gör mig otroligt glad !! Jag älskar oxå stället. Bästa fröknarna !

Bästa pojkvännen överraska mig ju med en helg i götet vilket va precis så där underbart som man hade önskat sig. Bodde på ett fantastiskt hotell. Vi strosa runt hela dagarna och drack och åt som kungligheter.
Sådant borde man unna sig oftare.

Här ligger jag nu i sängen och tittar på efterlyst och har världens bästa lilla sessa bredvid mig som sover som en stock. Det mys på hög nivå det :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilket hotell bodde ni på?😄

Svar: Vi bodde på hotell avalon :)
Åsa

2012-10-31 @ 07:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0