Adjö 2012 hej 2013

Nya året skålades in i glada vänners lag. Vilken ljudnivå det va på raketerna i år. Vid tolv slaget klädde vi så klart på oss gick ut med glaset i högsta hugg för att titta på alla fyrverkerier. Är så glad för att vår hund inte är skott rädd. Lider med dom stackarna som är !!! Va nästan säker på att ungen skulle vakna men hon sov som en stock.
Halv 3 stupa jag i säng, helt utslagen.
Nya året började fantastiskt. Barnet tog en sovmorgon till halv 10 och jag vakna rätt så utvilad faktiskt. Åt en god frukost med familjen och begav mig sedan till stallet där det blev en 1 1/2 timmes ridtur i sköna vädret. Så nu får jag ligga i soffan utan dåligt samvete. I morgon ska här jobbas i några timmar så sängen ropar tidigt i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0