Nu händer det, Eller ja om ett tag.

Ja då va det gjort. Eller ja nästan. Nästan alla inbjudningar är nu skickade och jag kan med stolthet medela att den 20 Juli kommer jag äntligen få stå som brud. Kan lova att jag längtar. Längtar efter dagen då jag får säga JA till min underbara. Han med stor H. Han som jag vill dela hela mitt liv med !! Några av dom stora bitarna är avbockade på listan. Så som lokal och vigselplats (självklart eftersom inbjudningarna börjat skickas) Kock är oxå klart och är så nöjd att jag fick den jag ville ha. Vigselförättaren fick vi oxå den som vi ville ha. Härligt :) Klänning fixad och sömerskan har sagt sitt så nu är det bara att vänta på den oxå. Bandet har blivit tillfrågade så där hoppas vi självklart på ett ja. Annars finns det ju så klart en backup plan för det med. Har oxå bestämmt oss för temat så jag hoppas det blir lika bra i verkligenheten som det är i mitt huvud.  Mycket som ska fixas och dolas med för att få till det bästa för 150 personer men vi ska nog få till det med :) Litar stenhårt på våra tärnor/bestman, toastmaster/toastmadam och värdpar. Känns skönt att jag har så många personer att luta mig tillbaka på och få bolla tankar med. Självklart är det ju Daniel i första hand :) Men det är alltid bra att ha fler hjärnor med i detta kaos som kommer att komma. För ja jag kommer stressa upp mig och bli helt stirrig ett par gånger. Men det hör väl till..
Har även idag hittat frisyren som jag vill ha så det känns ju skönt. Helt plötsligt bara dök den upp framför mig utan att jag ens satt och leta. Så ska det va.
 
 

Kommentarer
Postat av: Molly

Oj vad roligt! GRATTIS till det kommande bröllopet!
Jag råkade klicka fel och hamnade här av en slump men har nu lagt in denna blogg i favoriter och hoppas på mycket uppdatering i och med bröllopet!!!
Älskar sånt här ju! <3
Jag själv har varit gift i 10 år och någon sa till mig inför bröllopet "det är NU du ska njuta, för planerandet är faktiskt halva nöjet" och det stämde!
När dagen D kommer så är det så mycket på en gång och poff så är dagen man väntat sååå länge på över så jag ger samma råd som jag fick: njut nu, planerandet är verkligen halva nöjet! :-)

2013-01-20 @ 19:45:11
Postat av: Ida

Stort grattis till kommande bröllop! jag säger som Molly njut av planeringen:-) minns att jag satt i timmar på bröllopstorgets planeringsverktyg å forum (som jag verkligen rekommenderar) å när bröllopet sen var över visste jag inte vad jag skulle göra med all tid som blev över... en liten sorg faktiskt. men då hade jag inga barn i och för sig;-) lycka till med allt!

2013-01-20 @ 21:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0