6 dagen.

Tisdag. I morgon har vi varit här i en vecka. Just nu har jag sådan fruktansvärd hemlängtan. Man blir ju helt apatisk till slut när man ligger här. Nu hoppas jag bara att dom kan säga att nu är ni snart hemma.
Väntar även på svaret om hennes blindtarm va sprucken eller inte. Har nämligen fått 2 olika bud på det !!
Det går iaf framåt. Super kollen på vad hon äter och dricker har tagis bort på henne och vi behöver inte skriva upp precis allt längre. Hon kissade även hela 15 ml i blöjan igår :) va jag bara önska att hon kunde börja kissa själv någon gång.
Det här önskar jag att ingen behöver vara med om. På nått konstigt vis så är det som om att man går omkring i en dimma utan att riktigt förstå att det är vi som är mitt i det hela. Men nu väntar vi på ronden som ska gås och vi får höra vad som gäller idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0