Skit Påsk

Stressade iväg på Torsdag ner till Borås. Skulle ha en hel mysig helg med god mat och bara umgås. En stillsam Påsk helt enkelt. 
Tog en tur till Ullared på Långfredagen och det va vi inte ensama om vill jag lova. Herre gud va folk där va. Stod i kö för betalning i 1,5 timme. Men fick iaf med mig det mesta av vad jag hade på min lapp.
Började må allmänt dåligt på påskafton. Frös och va inte alls på topp. Tror jag det. för på natten kom herr spysjuka och hälsade på. Så mycket av det för den lediga tiden ner med kusiner och broder. Fan för spysjukan !!! Va tvungen att åka hem på måndag och det va nog den längsta resan i mitt liv vill jag lova ! Trodde aldrig att vi skulle komma hem. Men till slut så.. Raka vägen in i sängen och sova restan av den dagen. 
Men nu är jag med på banan igen :) Hoppas bara att inte någon annan i familjen får det.
 
Idag ska det inhandlas ett stycke vigselringar:) Ska bli väldigt spännande att se va vi får till. Har en bild i mitt huvud om hur den ska se ut men lite beror det ju på priset men man ska ju oxå tänka på att man ska ha den restan av livet så då kanske det får kosta lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0