Fy för sjuka djur.

Jaha.. Hästen dålig igen. Eller om han är dålig eller va det är. Fick sina anfall i torsdags igen som har kommit varje vår. Nu börjar jag bli mer och mer säker på att det beror på solen. Va där på morgonen och försökte klura på vad jag ska ta mig till med han. Bestämde mig för att är han inte bättre på 1 vecka så skulle jag ta bort han. Men ville testa en sista sak först. Nämligen sätta på han en flughuva. Åkte dit igen på eftermiddagen och satte på de. Efter det, inte nått. Hästen har betett sig precis som vanligt i 2 dygn nu. Inga anfall, inget ting av nått. Jag blir inte klok på det här. Så nu är mina avlivningstankar borta för stunden. Det händer alltid vid exakt samma tidpunkt på året med exakt samma väder. Är det så enkelt att det räcker med flughuvan på våren när solen är som starkast !? Ja då är det ju toppen i så fall. Men vi får väl se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0